image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Departe.

Am lasat iarasi orasul in urma. Am plecat...Dar nu atat de departe. Am plecat fiind destul de incantata de locul unde voi ajunge. Si fiind constienta ca imi va fi dor de cateva persoane. Am ajuns intr-un loc mult mai frumos decat mi l-am imaginat eu. Sincera sa fiu sunt geloasa pe oamenii de aici. De prietenia unor fete care stiu sa traiasca la maxim si care m-au acceptat si pe mine pentru 3 zile in grupul lor. Imi aduceam aminte de bucati din Buzau aici, se lipeau ca un puzzle. Imi e dor de acolo.Dar inca vreau sa traiesc viata asta cat mai pot. Aici totul pare prea perfect. Si-mi place. insa imi e dor de voi. De el.

Share this:

CONVERSATION

2 vise sparte:

  1. distrazate, bucurate de tine si mai uita de restu pentru cateva clipe. ai nevoie si de momente in care sa te rupi putin de restul lumii

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place ultima propozitie :)))

    RăspundețiȘtergere