image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Back

Am revenit in minunatul meu orasel pe care l-am urat mult timp. In astea 2 saptamani am invatat multe lucruri. De acum inainte sa plec ma voi uita in spate la persoanele pe care le las in urma mea. Voi face un pas in spate inainte sa fac 2 in fata. Mi-a lipsit tot ce tine de aici. Pentru prima data in viata vroiam sa fiu aproape de casa. Sa stau cu persoanele la care tin. Data viitoare voi invata sa nu mai fug, sa ma lupt cu oamenii pentru ceea ce vreu. Data viitoare nu voi mai prezice ce se va intampla. De cand am venit pot sa spun ca multe lucruri s'au intamplart. Cel putin unele pe care nu le-as fi vazut devenind realitate, au devenit. Imi place sa zambesc din nou fara motiv. Imi place sa simt ca am pe cineva aproape. Imi place ca pot fii inca copil chiar daca oarecum totul sa schimbat.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu