image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Aripa de aur.

Agonia e scirsa in tonuri inchise. Incercand sa se vada din ce in ce mai intens. Nebunia zilelor de alta data imbraca un pastel. Frumusetea si copilaria de mult pierdute revin, fiind din ce in ce mai accentuate. Adu-mi aminte sa nu te uit pe tine. Tu? Tu esti scris in petale de trandafiri. Iti simt mireasma. Iti simt atingerea catifelata de petala. Tepii ii impiedica pe ceilalti sa vada ce se ascunde in adancul tau. Eu. Ma zbat sa prind iubirea de o aripa de aur. Sa ti-o dau tie. Sa o impartim in mod egal. Agonia si nebunia, dispar. Iubirea zboara din ce in ce mai sus, spre soare. Il acopera. Petalele iti cad. Ramai doar un punct de lumina. Eu inca incerc sa ma prind de aripa iubirii. Iau luminita in care te-ai transformat si o pun in dreptul inimii. Ma incalzeste. Tepii au disparut. Iubirea imi trece prin fata. Se joaca cu mine. Vrea sa ma faca sa o alerg ani de'a randul. Insa o las sa plece. Sa se duca spre soare. Nu am nevoie de o aripa de aur daca am lumina din sufletul meu.
Tu

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu