image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Anapoda.

Zilele astea au fost incredibile. Daca imi spunea cineva ca sfarsitul asta de vara va fi asa marfa, il asteptam mai de mult. Am petrecut cu ea. Copilul cu care m-am jucat o singura data cu papusile cand aveam 7-8 ani, si acum am ajuns sa stam una la cealalta, cateva zile. Ok. Deci nu mi-as fi imaginat. Si nu este vorba numai de asta.
Multe lucruri se schimba in bine. Incerc sa ma schimb in continuare ca persoana. Incep sa constientizez ca incepe scoala, si ca totul va fi diferit. ca se termina cu trezitul la 12, si starea de moleseala de dupa. Cu statul afara pana la 10. Se cam duc toate..
Si azi, 3 saptamani, o da. Nu credeam vreodata ca o sa incep sa numar saptamanile, zilele, orele, de cand tu imi faci viata mai frumoasa. Nu credeam ca o sa ajung sa tin la tine cum o fac acum. Nu credeam ca totul va fi asa perfect, oarecum. " e complicat, dar asta face totul mai frumos".

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. ma bucur ca te simti bine. profita de saptamanile care au mai ramas. stii tu, ca noua ca oameni, place tot timpul sa complicam lucrurile, pentru ca lucrurile prea simple le uitam din pacate prea repede:p pupicei

    RăspundețiȘtergere