image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

13 ore de vara.


13 ore. Atat au mai ramas. 13 ore si sute de amintiri. Asta am vrut sa fie vara noastra, sa facem toate tampeniile pe care le aveam in cap, sa uitam de reguli, de strazi, sa ne pierdem in infinit. Sa adormim in parc , sa stam si sa ne bucuram de soare. Si cat a mai ramas? 13 ore? Vara noastra trebuia sa dureze la infinit...
Incerc sa-mi improspatez in memorie toate amintirile. Fie ele bune sau rele. Incerc sa-mi aduc aminte totul exact asa cum sa petrecut, fiecare zi, insa e mai greu decat m-as fi asteptat. Am goluri, dar cele mai importante chestii mi le amintesc. Si mi le voi aminti mereu. Pentru ca ele au facut totul PERFECT.
Cum a inceput? A inceput cand am auzit ultimul clopotel al generalei. Cand am plans ca se termina a 8-a. Apoi a urmat petrecerea cu fetele din clasa. Nici nu vreau sa-mi ajmintesc cat am vrut sa plangem atunci. Cand ne-am dat seama ca o sa fie cam ultimul moment impreuna. Si ce-am facut? Am adormit la 5 si ne-am trezit la 7, eram moarte, dar ne pasa? Era vacanta. puteam sa facem ce vrem noi. Inca ma gandesc cat de fericite eram atunci..aveam 3 luni la dispotia noastra. Ne-am facut planuri impreuna. Apoi? Luni seara am repetat povestea, dar cu Gargu', acasa la ea, numai ca acolo am dormit vreo 4 ore. Si ziua, cine pleca pe scari impedicandu-se? Moarta de somn? Dar imi pasa? Atunci nu conta. Au urmat zile in fata blocului, cu gradinita mea, cu cei mai bestiali "pici" pe care ii poate cunoaste cineva. Am pus pariul cu ciocolata, Shteff's promit, ti-o dau :">. Apoi ierarhizarea pe judet. Cea mai neagra seara. 530, nu vreau sa-mi amintesc cum plangeam cu tine Monn, eram sigure ca orice sansa de a intra la liceul dorit..era spulberata. Apoi a urmat ziua in care credeam ca o sa mor, la propriu. 17 iunie, Tornado, cu copila aia care murea de ras de mine cand eu urlam. Ce-am mai facut vara asta? Am stat intinsa pe asfalt, m-am uitat la nori si am ras. O da, si am ras cum no mai facusem pana atunci. pentru ca aveam nevoie sa rad. Cel mai frumos, tot iunie a plouat, cine era afara? Cine a racit de 5 ori vara asta pentru ca era imposibil sa stea in casa? Am stat afara, ajungeam in casa morti, reci ca gheata, dar ne pasa? nu. Pentru ca noi trebuia sa profitam de fiecare minutel. A da, sau cine poate uita de acadeaua/tigara?
Iulie a inceput in cel mai minunat mod posibil, una dintre cele mai frumoase amintiri, am intrat la Hasdeu. Damn si ce fericita eram. Am iesit afara si toata lumea radea cu mine, toata lumea manca inghetata pe banii mei[ ca de asa'i frumos]. Apoi? Zile de stat incontinuu in parc, uitandu-ne la norisori. Nopti nedormite, zile cu soare pierdute. Clatite de ne-am saturat. "Toti traim intr-un galben submarin". Zile in care orice era posibil. Apoi plecarea la Ploiesti. si cat o asteptam...Si pana la urma nu sa dovedit a fi decat o greseala. Vroiam sa vin aici, la ei, la el. Si am venit. Si de atunci ai intrat in viata mea cum nu a mai intrat nimeni. Mi-ai adus multe vise la realitate. Zilele la Ramnic, in care stateam pana la 1 afara si priveam stelele. Noptile petrecute cu Andra acasa, cand vorbeam despre toate prostiile pana la 3. Ziua in care Oanny se simtea naspa si am fugit la ea pe 40 de grade, asta no so uit :)). "Ridiche si Pastarnac". Simple lucruri care au facut din vara asta ceva minunat. A da, ziua cu Monn in Tineretului cu rolele cand am crezut ca o sa-mi rup ceva pe rampa, asfintitul privit de sus din amfiteatru. Ziua cu Oanny cand am fost in Crang si am vorbit despre "viitor". Seara in care am stat cu Gargu pe trotuar, ca anu trecut.
Vara asta nu a fost asa cum am vrut noi, a fost mult mai buna. Vara asta a fost o vara asa cum vroiam. A fost vara perfecta pentru noi. Si putea sa mai dureze. Nu mi-am luat inca la revedere de la ea.
Ploua. Ultima ploaie din vara asta. Ultimele momente, fara soare.

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. pai nu-ti lua atunci ramas bun de la ea. Fa din fiecare zi o vara a ta. Prietenii pot sa iti incalzeasca ziua, nu la fel ca soarele, ci intr-un alt mod, mai placut.

    RăspundețiȘtergere