image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Prostie copilareasca.

Adu-mi aminte de ce o prostie strica mereu tot. Vreau inapoi ce pierd ca proasta. mi-e dor de tot. De ce puteam sa jur ca asa o sa se intample? Da' stii care e diferenta? De data asta, nu cedez. Imi pare rau, da a durut. Adu-mi aminte ca a fost doar o prostie si hai sa revenim copiii prosti de alta data.

Limita dintre realitate si dezastru era atat de aproape sa se spulbere. Teama si frica ne hraneau, iluziile ne erau bautura, si erau dulci, paseam pe ele stiind ca margini nu exista. Durerea era undeva in spate, clipele treceau greu.
Am inceput sa ne multumim cu nepasarea, destinul ne era frate, visele ne conduceau viata. Usor, limita sa spulberat. Identitatea ne-a fost schimbata, am inceput sa vedem capatul iluziilor, si erau crunte. Amarul conducea, frumosul disparuse. Si atunci am pasit pe ultima caramida a drumului, sti ce era acolo ? Era imaginea unui copil intr-o oglinda, un copil care ca oricare altul a uitat de realitate, erai tu, copilul plin de sperante. Imaginea se sparsese in mii de bucatele, si stii ce durea, ca stiai ca trecuse, acum bucatelele nu se mai potriveau, ele se amestecasera cu noua ta imagine, sau poate disparusera in neant. Drumul copilariei se termina acolo, o data cu acea bucatica de paradis se termina totul, si cel mai rau era ca nu stiai ce va urma, era un viitor care nu ti-l puteai imagina in niciun fel, era un viitor plin de secrete, un nou viitor al copilariei care nu mai exista.


Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. de multe ori vrem sa fim din nou copii si sa ne intoarcem in timp, atunci cand nu aveam nicio grija...se intampla de foarte multe ori sa facem anumite lucruri si sa distrugem tot ce am realizat, dar nu putem sti dinainte care va fi rezultatul actiunii noastre

    RăspundețiȘtergere