image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Plec.


Si dorinta mea se indeplineste. Plec de aici. Las orasul asta mic departe. Si stii, credeam ca o sa ma bucur, ca scap de tot, ca o sa fiu departe, ca imi vor ramane aici toate grijile. Dar nu e asa. Incep sa dau inapoi. Cred ca o sa-mi fie dor. De ce? Nu stiu de ce, dar problemele par usoare acum, simt cateva regrete? Pentru? Pentru ca o sa-mi fie dor de acele cateva persoane care imi sunt mereu alaturi. Imi va fi dor de toti pustii de aici, de toti fostii colegi pe care ii vad zilnic. O sa-mi lipseasca viata asta. 2 saptamani stiu pare putin, dar nu stiu, nu vreau sa regret ca am plecat. Vreau ca atunci cand ma voi intoarce sa gasesc totul cum era acum ceva timp. Vreau ca totul sa revina la normal. Vreau sa vin aceeasi eu de acum ceva timp. Cea care poate sa lege 2 cuvinte, si care nu mai da inapoi. Plec ca sa ma ascund, da, ca sa scap de probleme, asa cum ati spus si voi. Plec, pentru ca nu vreau sa fiu aici cand totul o as fie distrus. Plec pentru ca sper ca totul sa revina la normal.

Share this:

CONVERSATION

4 vise sparte:

  1. uneori mai ai nevoie si de unele momente in care sa fii doar tu cu tine

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. buaiiiii de kand n`am mai vorbit cu tinee ;x

    intre timp mi`am fakut si blog... :> ne si afilem :-" .

    RăspundețiȘtergere
  4. da ce s`a intamplat de speri ka totul sa revina la normal ?

    RăspundețiȘtergere