image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Intr-o zi, oricand, dar nu azi.




A mai trecut o clipa in care mi’am amintit de tine. Fumul de tigara coboara pe geam si intalneste prima frunza. O frunza moarta. Asa erai tu. M-ai intalnit pe mine, eu aveam sentimente moarte. Mi’ai deschis ochii. Mi-ai spus ca eram un copil, ca asa trebuia sa raman eu mereu. Copilul aproape mort care te iubea. Mi-am deschis inima doar tie. Doar tu ai putut sa-mi spui ceea ce greseam, doar pe tine te ascultam. Pe o petala de trandafir ai scris ca ma iubesti. Si ce frumos era. Fiecare camasa a ta iti purta parfumul, ma invaluia in el in fiecare dimineata cand o imbracam. Rujul meu rosu iti era culoare pe gat. Ochii te invaluiau in caldura soarelui. Imi zambeai si erai doar pentru mine. Fiecare cana de cafea pe care o savuram impreuna ne unea. Marea ne-a fost martora cand ne-am spus ca ne iubim. Si acum tu ce faci ? distrugi totul. Distrugi amintiri care ar trebui sa ramana vesnice. Acum dimineata nu mai astept sa-ti simt mireasma. Rujul rosu a disparut din sertarul unde acum sunt amintirile tale. Le-am ingramadit pe toate acolo. Incerc sa te uit. Dar marea si cafeaua pe care o beau in fiecare dimineata nu ma lasa. Incerc sa ma gandesc ca nu ai existat. Intr-o zi promit ca nu voi mai deschide sertarul care iti tine amintirea vie. Intr-o zi, oricand, dar nu azi.


Later edit:
Monzu' :): ahhh,vreau sa inceapa scoala mai repede :))
Deea :]: :))
Monzu' :): ce tocilaresc a sunat 8-}
Deea :]: daaaaaaaa=))
Monzu' :): dar eu am alte motive :-"
Deea :]: care?:>
Monzu' :): pai sunt unii asa buni la a 10-a =p~
Deea :]: asta stiu:>
Monzu' :): 8->
Monzu' :): buni la suflet si la invatatura,nu te gandi la prostii >:P
Deea :]: daaaaaaaaaaaaaaaaaaa :))

Se vede cat de mult o mai intereseaza cartea pe fosta eleva a scolii 12, Monica:>.

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. teoretic amintirile sunt un fel de comori ale noastre, dar de foaret multe ori, multe amintiri sunt extrem de dureroase din pacate

    RăspundețiȘtergere