image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Harababura. Da' imi place.



Cred ca daca acum ar intra cineva la mine in camera s-ar speria pe bune. Camera mea, care niciodata na aratat prea genial, e prea de tot. Pe tot biroul fire si forfece, margele, jucarii, bani, cercei. Toate aiurelile posibile. Numai ce trebuie nu. Iar pe langa birou cam tot ce sta ziua in pat. Harababura totatala. Mi-e cald. Vreau apa rece. Oja sa dus iarasi, si pt a 10'a mie oara luna asta treuie sa o refac. Muzica Slava Domnului, e destula si culmea, e muzica buna. Ma simt bineeeeeeeee. Nu stiu de ce. Da' sicnera sa fiu imi palce sentimentu asta. Harababura totala. Asta vroiam. Harababura si un program plin. Thx God, am cam tot ce vreau acum. Da' maine? Stii ceva? La dracu, maine poate sa fie ce o fi. Acum e important. Si nu, nu mai las niciun inut din vacanta asta idioata sa treaca fara sa fac ceva memorabil in el. fie el si plin de harababura.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu