image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Ceva schimbat.


Ceva s-a schimbat. Ma simt genial de bine. Nu exista cuvinte sa explice starea mea din momentul asta. Poate doar momentele de ras pana la epuizare, visarea. Au avut dreptate toti, acum chiar ca totul e posibil. Nu mai exista obstacol care in momentul asta sa ma faca sa plang. Si da, cand ii vad pe ei cum se bucura, cand vorbesc cu mine si le sclipesc ochii, e genial. Multumesc pentru sprijin, pentru neincredere, ma ajutat sa trec peste toate clipele grele, ma urcat mai sus. Totul e un amalgam de cuvinte. Nu vreau decat ca momentul asta sa persiste si peste cativa ani. Bucuria sa nu se spargqa. Mirosul fin al libertatii. Gandurile care fug de colo colo. Totul e perfect in momentul asta.

Share this:

CONVERSATION

3 vise sparte:

  1. "Si da, cand ii vad pe ei cum se bucura, cand vorbesc cu mine si le sclipesc ochii, e genial."
    Da , stiu ca am niste ochi geniali cand ma bucur pentru tine b-) .

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu era vorba de tine tuto=)). Mama si tata=))

    RăspundețiȘtergere
  3. Hai mei ca stiu ca am ochii geniali cand ma uit la tine =)) . Si ce :| eu sunt fita b-)

    RăspundețiȘtergere