image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Amalgam.

Amalgam de lucruri se plimba in momentul asta in capul meu de copil speriat. Sincera sa fiu nu am inceput saptamana asa cum vroiam eu. O simpla cearta aiurea cu cineva, si sa dus tot. Nu pot sa cred ca se poate sa te certi in halu asta cu cineva:|. Totu e aiurea in momentu' asta, primesc tot ce-mi doresc si lucrurile vechi se destrama usor.Vreau role. In momentul asta nu vreau nimic mai mult. Celelalte, ei bine sunt praf. Simt nevoia sa prind viteza cu ele si sa merg departe,. Simt nevoia sa traiesc putin mai mult. Simt nevoia sa nu ma mai enervez de la atatea lucruri. Si cred ca ar trebui sa fac si curat. Totu e un amalgam. Nimic n-are sens. Viata se schimba putin cate putin. Cand o sa revina totu la normal?

E seara si tot ce pot sa sper acum e ca imi vei aparea in vis. Tot ceea ce pot sa 'mi doresc e sa nu ma dai uitarii prea curand. Mi-e dor de tine, mi-e greu sa stiu ca nu esti aici, mi-e greu sa cred ca ai plecat si m-ai lasat singura. Plang. Da, pana la urma de ce? N-are niciun rost. Tu nu ma iubesti. Tu o iubesti pe ea, tu crezi ca ea iti poate da ceea ce eu nu, si e adevarat. Ea insa te uraste. Te uraste pentru ca o iubesti. Si asta fac si eu, te detest pentru ca ii spui alteia ca tii la ea, si stii ca nu e asa. Te detest pentru ca poti sa te mai uiti la mine cu ochii mari si sa-mi spui ca nu a fost nimic. Ca am fost doar asa, o aventura, ca n-ai tinut la mine. Stii cat de mult te detest pentru asta? si da, o sa uit si o sa ma intalnesc cu tine pe strada si o sa-ti simt parfumul. Parfumul inconfundabil de trandafir. Si atunci, atunci vei stii din nou ca sunt vulnerabila, ca sunt slaba, ca nu te-am uitat. pentru ca nu pot sa te uit. Chiar daca o sa incerc, n-am sa pot sa te uit.

Share this:

CONVERSATION

2 vise sparte:

  1. nu spune asta, cu timpul vei reusi
    si eu mi-am pus de multe ori intrebarea "Ce are ea si eu nu?"...sincer, nu are nimic in plus fata de tine, poate doar sani mai mari sau mici, fund mai mic sau mai bombat, dar pana la urma nu se rezuma totul la fizica si din pacate baietii nu stiu sau nu vor sa accepte asta...vine o varsta in care nu mai pui accent pe fizic, sa aiba ceva-u ala specific si e de ajuns, restul lucrurilor sunt importante, cum sunt calitatile persoanei de langa tine, cat de mult te iubeste, cum te intelege, ce face pentru tine, cum iti demonstreaza ca te iubeste si asa mai departe...daca el ti-a spus ca nu ai insemnat nimic inseamna ca de fapt el nu se poate ridica la nivelul tau si ca meriti mai mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. "pentru ca nu pot sa te uit." si la mine apare un semn de intrebare.. de ce nu pot sa-l uit ?

    RăspundețiȘtergere