image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Am intrat!!!


AM INTRAT!!!! Atata timp de asteptat si am intrat. Nu pot sa spun cum am reactionat. inca sunt euforica. Nu-mi pot da seama daca e adevarat. totul e mult prea perfect ca sa fie adevarat. Totul e mult prea frumos. Acum incepe totul. De acum vine greul dar pe bune, o sa'l infrunt si va fi bine. Azi imi promit asta. de azi incolo ceva sa schimbat. merita. HASDEU. :x.

Share this:

CONVERSATION

3 vise sparte:

  1. " Astazi pe blogul meu o sa apara un post unde o sa scriu mare : AM INTRAT LA HASDEU ! " :))
    Bravo mei :* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi cum citesc eu acum, cititoare neîntâmplătoare aici despre intrarea la Haşdeu şi despre balul de absolvenţă..

    RăspundețiȘtergere