image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Zambete de copii care uita de viitor.




Zambete de copii care uita de viitor. Imi e dor sa zambesc fara motiv. Clipele in care fericirea imi apare pe chip fara motiv. Sunt momente care as vrea sa se repete. Vreau din nou sa am zambetul unui copil. Imi e dor de asta. Tanjesc dupa un zambet cum nu am mai facut-o pana acum. Ma hranesc cu zambete adevarate, dar al meu? Imi e dor sincer.

Dor sa simt cum ma topesc dintr-un singur zambet. Dor de clipele in care simteam cum soarele imi zambeste doar mie. Vreau zambete. Imi e dor de ele.
Editare: ora 3.36 si viata e frumoasa, mai ales cu o melodie care sa-ti aduca aminte de trecut. Cu ea care vorbeste la telefon si face mistouri de mine:)), si cu o lista de mess goala. Ma intreb de ce? Poate pentru ca la ora asta oamenii NORMALI dorm? Cei NORMALI, nu cei ca mine:)); Nu cei care vor sa stea si mai mult trezi. Oamenii NORMALI, nu eu.:))

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu