image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Ultima zi. NU.


Nu. Nu vreau. Nuuuuuuuu. De ce nu intelege nimeni ca "NU"? Nu se termina nimic. Vreau sa fie totul la fel, sa vina o vacanta si dupa ea sa ne intalnim toti. Nu suport gandul ca la sfarsitul vacantei nu va voi revedea. Nu vreau.
 Va iubesc 8C, reprezentati jumatate din viata mea. O parte mult prea importanta. Mi-ati acaparat copilaria, m-ati invatat sa devin ceea ce sunt acum. Nu sunt cuvinte destule pentru a va multumi pentru ceea ce ati facut pentru mine. Voi ati fost adevarata mea familie, si veti ramane. Voi, copiii de la etajul 1, clasa din "fundul scolii":)), numai voi ati stiut mai mereu ce pateam, cat de suparata sau fericita eram.
 Anul asta a fost cel mai frumos. Batai cu zapada, muzica si inghetata la engleza. Miercuri[ieri] cu muzica voastra la scoala:))> Sunt momente pe care niciunul dintre noi nu le va putea uita. Multumesc ca anul asta v'ati lasat si voi purtati de val, a fost totul mult prea frumos.
Si NU, nu va pleca nimeni din clasa aia fara sa-si aduca aminte pe unde a trecut. Noi vom ramane in amintirea tuturor ca si copii care au speriat Scoala 12 :)),dar defapt nu suntem decat niste copii, sau cel putin am fost, care in 8 ani au ajuns sa faca lucruri pe care niciodata nu au crezut ca le vor face.
8 C, veti reprezenta totul, amintirea voastra nu se va sterge niciodata.
Noi am fost, suntem si vom fi, mereu copiii iesiti din tipar. Copiii care au avut curajul sa fie altceva pe propria raspundere.


Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu