image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Prostia face ravagii


Ok deci oamenii sunt din ce in ce mai prosti. Ce ceri si ce primesti. Ma duc acum cateva ore frumos la magazin, cu gandul de a cumpara o acadea[cu mere ] si 2 gume. Intru eu frumos. Astept sa comande cele 2 pers din fata mea si spun: o ACADEA si 2 gume:).
Si tipa:
-Aaaa o acadea:>
Si baga mana intr-un pachet de tigari si-mi da o tigara. La care eu si prietena mea, am ramas" wtf:|" amandoua.
-Vreau o acadea normala cu mere:|
-Aaaaa tu vroiai acadea acadea:|
Logic ca vroiam acadea-acadea doar nu vroiam acadea-neacadea.:-l
Doamne cat de aiurea sa fii sa pricepi asta?:|
Tara plina de oameni ratati:|

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. =)) am mai auzit si eu faze dinastea
    da cica de-aia se face confuzie, pentru ca la magazinele unde se mai vand tigari la fir, ca se mai fac inca dinastea, li s-a spus persoaneler care doresc tigari la fir, sa ceara acadele :| ca daca mai e cineva in magazin sau cine nu ar trebui sa fie, sa nu aiba probleme vanzatoarea

    RăspundețiȘtergere