image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Pe vremea mea.


Ieri in timpul unei ploi reci, in loc ca eu sa stau frumos in casa la caldurica, eram afara cu "gradinita". Bantul batea, destul de aiurea, picaturile reci ne loveau brutal. Stateam pe banca si contamplam tabloul, care sa fie vorba intre noi, era minunat, dar mullllt prea rece. In afta blocului o fata de statura noastra, numai ca a 12'a. Aici vroiam sa ajung. Fata vorbea chestii gen " pe vremea mea noi nu puteam sa injuram asa..pe vremea mea noi nu eram asa". Ok am ramas marcata. Ma gandeam, ok, pe vremea ta? Adica acum 4 ani? Asa o sa fiu si eu? Timpul o sa treaca atat de repede/ Si o sa spun "pe vremea mea"? Natura asta te predispune la melancolie. Deja devine urat. Prea mult se inainteaza in timp. In momentul asta fiecare secunda conteaza. Sid oare.. Doare sa stii ca vom icnepe o fraza cu "a fost odata.."

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. de-acum incolo vor exista tot mai multe fraze cu a fost odata pentru ca deja si tu ai crescut, intri in adolescenat si incet incet tebuie sa te comporti ca atare...eu spre deosebire te tine deja intru in viata de adult, iar cand vine vorba despre adolescenta deja pot sa ma gandesc la vremea mea:p
    timpul trece extrem de repede de aceea trebuie traita fiecare zi cu intensitate maima si e necesar sa avem parte de cat mai multe experiente pentru ca din pacate timpul nu ne permite sa ne mai intoarcem intrecut ca sa mai facem lucrurile pe care nu am apucat sa le facem

    RăspundețiȘtergere