image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Ne mintim singuri.



Uneori ne minţim singuri cu ceea ce vedem. ceea ce credem. Avem impresia ca dacă sa întîmpla si în filmul de aseară, o sa ni se întîmple si nouă. Aşteptăm ca nebunii sa ni se întîmple ceva perfect, nu ştim ce, doar vrem. Vrem ca fiecare zi sa fie unică, magică. Sa ne amintim mereu ca noi aveam o viaţa ca în filme. Si şti, ne minţim singuri ca asta s-ar putea întîmpla. Visam, cu ochii deschisi. Ştim ca sunt doar gînduri aiurea, dar minciunile continua, suntem convinsi ca asa ceva nu ni se poate intampla noua, insa totusi inca speram. Mereu mi sa spus ca sunt o persoana pesimista, da stiu asta, pesimismul meu insa e bine venit mereu. Nu stiu cat o sa mai putem sa ne mintim ca totul e perfect. Cand minciuna va disparea, va ramane doar dezamagirea...


Ziua trece infernal de greu. Minutele se transforma in ore, astept noaptea ca un copil ce il asteapta pe Mos Craciun. Am nevoie de noapte, ea ma tine vie, imi aduc aminte ca traiesc, ca moarta ma ocholit inca. Inchid ochii, incep sa zambesc. Iubesc sa-i inchid, apari tu. Tu, strainul care a avut curajul sa ma iubeasca. Singurul care mi-a redat fericirea pe chip. Strainul care nu a refuzat niciodata sa ma tina in brate, sa ma alinte. Noaptea ne e martora amandurora, nu ne lasa sa ne despartim prea repede, se prelungeste, dar nu la nesfarsit. Soarele apare iarasi. Incepe o alta zi. O alta zi in care astept noaptea. Ma hranesc cu iluzia ta. Cu chipul tau necunoscut. Vorbele tale imi sunt hrana. Zambetul, anotimp. Ma hranesc cu fiecare clipa pe care o traiesc cu tine Tu, singurul strain care a avut curajul sa ma accepte asa cum sunt. Si ne intalnim intamplator, tu nu stii cine sunt, eu te recunosc. Strainul meu perfect, e schimbat. Nu am de ales, plec mai departe. Continui sa-mi traiesc visul. Noaptea e martora nebuniei mele. Ma droghez cu imaginea ta care nu dispare din mintea mea. Tu, strainul care a putut sa-mi spuna ca ma iubeste fara sa stie macar cine sunt.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu