image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Liniste....

Uite asta e genul de psot in care eu o sa aberez muult. De cand sa terminat scoala am observat ceva ciudat. Frate nu mai am nicio grija. Si mi se pare absolut aiurea. Eu, fata care mereu statea si se gandea "ce o sa fac daca afla mama?" sau " ok, cum scap eu si de asta?", acum sa calmat. Ok. Deci e mult prea ciudat. Incerc sa caut prin cap ceva din cauza caruia sa-mi fac griji. Si pur si simplu: nu gasesc... Nu ma pot prinde cum se intampla asta. Tot anu' m-am gandit la cele mai proaste chestii, am facut cele mai idioate scenarii, si acum, totul e asa frumos si linistit. Al naibii de linistit.
Lucuri care imi vin in minte:
-trebuie neaparat sa gasesc muzica noua sau o sa innebunesc
-unghiile mele sunt facute ca naiba
-trebuie sa ies din casa si nu am nici cel mai mic chef
-ploua, a cata oara de cand a inceput vacanta?
-vreau as se afiseze rezultatele la liceu
-vreau sa fac niste poze
-trebuie sa gasesc ceva de citit

Lista poate continua. Dupa cum se vede, in capu' meu e liniste. Momentan. Chiar ma intrebam daca va fi altfel dupa ce voi afla unde intru. Posibil. Sau nu. Poate voi fi si mai linistita. Ok. Sincer, nu-mi prea place linistea asta...

Share this:

CONVERSATION

2 vise sparte:

  1. posibil...probabil e linistea dinaintea furtunii...adica dupa ce vei afla unde ai intrat si sigur vei intru unde ai vrut, iti dai seama ca te vei dezlantui si vanata va incepe cu adevarat pentru tine! practic asta inseamna vacanta: sa fii lipsita de griji si sa nu ai prea mari batai de cap

    RăspundețiȘtergere