image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Jocul vietii.



"A trecut atat de mult, si totusi atat de putin. Acum zambesc cand imi aduc aminte, acum nu mai e la fel, imi dau seama ca erau doar copilarisme, doar niste ganduri scrise anapoda, doar niste copii mari care se jucau cu viata lor, numai ca unul dintre noi sa cam ars cu focul. Si sti, acum chiar imi dau seama ca totul a fost o joaca, un simplu puzzle, pe care l-am terminat acum, acum dupa atatea luni, acum cand imi dau seama cate chestii am pierdut din cauza unei prostii, si acum realizez ca era un fel de trecere de la copilul naiv la fata putin mai nepasatoare, si acum imi dau seama ca amandoi ne jucam cu celalalt, nu numai tu cu mine."


Uneori viata se joaca cu tine in cele mai crude moduri posibile.
Ai simtit vreodata ca vrei sa scapi de momentul care iti planifica restul catorva ani, mai repede, si viata iti joaca o festa si te anunta frumos ca momentul se prelungeste putin. Asteptarea e nasoala. Nu mai suport inca o zi. Vreau sa se termine. Si maine totusi o sa fie si mai aiurea. Nu credeam vreodata ca voi vrea sa scap, ca voi fi oarecum nerabdatoare, dar sunt. Clipa asta se prelungeste la nesfarsit. Cine sa-i spuna sortii ca mie nu-mi palce sa fiu jucata pe degetele ei. Am intrat in clasa in care am invatat 8 ani, si cu toate ca a trecut numai o saptamana de cand nu mai fusesem acolo, eram entuziasmata. Era ca in prima zi de scoala, cand ma uitam in toate locurile posibile si la toate persoanele din jurul meu. Dar acum, ii cunoasteam pe toti. Si-mi dadeam seama cat de frumos a fost. Totusi, viata a vrut sa ne mai vedem si maine, toti, nu ne-a lasat sa ne luam azi adio. De ce?

Share this:

CONVERSATION

2 vise sparte:

  1. eu n-am simtit nimic.. cand am terminat a8a. chiar nimic..

    RăspundețiȘtergere
  2. Multi mi-au zis ca nu voi simti nimic. Dar eu simt mult prea multe lucruri. Doare foarte tare.

    RăspundețiȘtergere