image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

The end is near.



Sunt clipe care vrei sa vina mai repede, sa treci de ele, si cand realizezi ca ele deja au venit, incerci sa realizezi cum a trecut tot timpul. Cum s-au dus anii copilariei tale, cum tii la anumite persoanae mai mult deact crezi. Sunt clipele pe care le traiesc acum.
Ieri am dus tricourile, nu poti explica in cuvinte ceea ce simti cand fiecare incepe sa te "mazgaleasca", cand toti prietenii tai glumesc, fac poze. Nu vrei sa stii cum este sa citesti ceva,sa te aplaude o mana de oameni, si tu sa tremuri ca un copil de gradinita. Inca nu pot sa realizez ca tot ce a fost a trecut. Inca nu-mi pot da seama de ce a trebuit ca sfarsitul sa treaca atata de repede. Nu vreau sa inteleg cum am reusit sa trec de 8 ani, si mi'am dorit sa se termine, si acum plang, pentru ca ii iubesc, si pentru ca ei au fost cei mai buni. Cand mi sa spus sa profit de ultimul an, nu i'am ascultat pe cei care imi vorbeau, pacat. Acum realizez ca totul se sfarseste, si ca noi nu am profitat la maxim. Dar ce imi pare bine, este ca ramane ceva acolo in locul nostru, ramane o clasa plina de amintiri, de zambete, certuri, nebunii, geamuri sparte, usi rupte, table facute zob.
 O sa-mi fie dor de fiecare desen pe care l-am lasat acolo, fiecare clipa va ramane impregnata in amintirea mea, nu o va parasi niciodata. Tot ce am facut vreodata va ramane ca un secret bine ascuns pe care numai noi si cei 4 pereti il vor sti.
Am crescut, cel putin fizic, mintal suntem la fel, si o sa plangem, ca in a 4-a, cand nu realizam ca mai avem 4 ani impreuna, o sa plangem pentru ca viata nu ne lasa impreuna, suntem copii unui oras mic, copii cu vise mari. Copii care impreuna au invatat sa fie oameni, sa iubeasca, urasca, sa fie timizi, tupeisti.
O sa-mi fie dor sa ma cert cu voi la sfarsit de an. Fiecare clipa in care ne certam unii cu altii, si apoi incercam sa ne impacam va fi sacra. Clipele noastre de bucurie nu vor disparea. Le vom pastra toti.
Multumesc 8 C, multumesc pentru ziua de ieri. Si multumesc pentru toti anii, clipele, nebuniile. O sa'mi lipsiti.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu