image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Un nou inceput.


In ultimul timp, blogul a insemnat o parte din viata mea. Am scris aici multe din lucrurile gandite la nervi, plictiseala, poate chiar in momentul in care nu aveam cu cine sa vorbesc. Azi l-am schimbat. Si ador cum arata. Multumesc Uka pentru tot.
Inainte aveam scris" trezeste-te la realitate, esti doar un copil". Si asa era. Trebuia sa ma trezesc odata si o data. Dar prea tarziu. M-am trezit, si totul a ramas doar un vis. Unul frumos ce e drept. Acum " there comes a time when every birds have to fly..". De ce? Pentru ca asta se intampla vara asta. Pasarea sunt eu. Imi aiuz borul catre necunoscut. Un necunoscut care uneori ma amageste cu gustul lui dulceag.
Incerc inca sa-mi dau seama in ce fel m-am schimbat. Sau cel putin cum ma va schimba vara asta..? Poate cum o sa fie la toamna cand totul va reincepe? Oare ce se va intampla peste cateva zile. Clipe.. Minute. Nu stiu. Si nici nu cred ca ar trebuii sa stiu. Totul se intampla de la sine. Sper doar ca totul sa-mi ramana o amintire frumoasa.

Share this:

CONVERSATION

2 vise sparte:

  1. ehh asteapta si vei vedea si vei avea parte cu siguranta de multe surprize...imi place ce ai scris acum...ai trecut de acel copil chiar daca inca va mai ramane in sufletul tau si vei mai avea momente incare va iesi la suprafata

    RăspundețiȘtergere
  2. cu multa placeree >:D< ! e genialll blogu` >:D<
    ti`am mai zis ca il adorr ? ;;)

    RăspundețiȘtergere