image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Adrenalina.


Adrenalina de genu iti iau sa'ti dau oxigenul... Cam asa se poate rezuma intr-o fraza ziua de azi. Adrenalina. Multa. Azi am vrut sa fac ceva nebunesc. Sa sparg putin tiparul" Andreea e fata cuminte careia ii e frica de inaltimi". Ok de inaltimi tot imi va fi frica, mult timp de acum in colo. Dar da, azi am spart gheata. Am putut sa-mi demonstrez mie, oarecum, ca pot face si chestii mai nebunesti. Eu, fata speriata de tot ce inseamna "pericol" a infruntat azi cea mai aiurita comedie din Dragaica, "tornado". Si stii, chiar sunt mandra, cu toate ca o sa i se para ceva ciudat" i-a uite'o ma si p'asta, ce proasta e". Nu-mi pasa, si stii de ce? pentru ca nu ai fost acolo. Nu ai simtit vantul care iti trece prin par, suvitele care ti se lipesc de fata imbujorata, tipetele de frica sau poate de amuzament.
Adrenalina. Inca simt cum se misca scaunul sub mine. inca am impresia ca o sa cad in gol. Dar sti ceva? A meritat.
O schimbare
in viata poate aparea in fiecare zi. Soarele inca straluceste pentru copilul din tine. Noi 2, copii care viseaza la soare dupa ploi. Dar stii, noi 2 nu eram decat niste papusi. Papusi pe o scena. Copii care au incercat sa nu-si dea drumul la maini. Copii care au crescut si s-au indepartat.. tineam trandafirul pe glastra cand ai aparut. Si ai zambit cum nimeni altul nu putea sa o faca. Mi-ai intins mana. Am luat-o, si am inceput sa citim povesti de pe vremea bunicului. Si el zambea. ne privea pe amandoi dintr-un fotoliu maro. Si fuma din pipa pe care ti-a lasat-o mostenire. Acum, sunt in acelasi pod. Dar ceva lipseste, trandafirii s-au vestejit. Tu ai disparut. Nu-mi mai spui povesti. Bunicul e trist intr-un tablou. Pipa zace si ea aruncata pe un sertar. Mi-e dor de tine. De cum ne jucam amandoi in fotoliul maro. Si stii, am fost doar niste papusi. Papusi dintr-un cufar vechi plin de amintiri. Papusi care nu s-au mai putut iubi. Papusi care si-au dat drumul la maini, si au lasat in urma un fotoliu maro cu un bunic ce zambea fericit.

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte: