image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

8-a C

Oficial totul se termina. Seara trecuta a fost magica, geniala, nu cred ca exista cuvant pentru a spune cum a fost. Atmosfera si voi, a fost ceva unic. Unic si de neuitat. Asa o sa tin minte totul. Dansul cu colegul de banca, dansurile "lascive":)), brasoveanca=)), pinguinul. Toul a fost de nepretuit. Si doare foarte tare cand ma gandesc ca da, s-a terminat, ca totul nu ramane decat in urma. Ca ziua de ieri se va pierde intre alte zile, nu pot sa cred. A fost unic, am vazut prima stea cazatoare, prima data am fost asa cum suntem noi de obicei in fata profilor, nu am vrut sa mai purtam masca pe care o afisam la scoala, si lor le-a placut. O sa le fie dor de noi.

O sa-mi fie dor de voi:

Bro-esti cel mai bun prieten pe care il poate avea cineva. Multumesc pentru toate clipele in care ai fost langa mine. Pentru glume, pentru ca ai fost alaturi de mine cand nimeni nu era acolo. Mersic ca nu ai luat in seama niciodata certurile noastre, ca ai sunat atunci cand stiai ca am nevoie, ca m-ai ajutat la greu.


Florik
-esti cel mai tampit coleg din spate pe care il poate avea cineva, pe bune acum:)) anu asta cu tine in spate a fost cel mai tare, si pe langa faptul ca ne-am ciondanit tu ai fost un adevarat prieten. Mersic pentru ca m-ai facut sa rad, sa uit de toti prostii, sa tin minte anu asta ca cel mai calumea an din viata mea.


Luci-cum sa te uit eu pe tine, tu ala care mi-ai facut zile fripte tot anu'? colegu' meu de banca, mult iubit, care m-a invinetit tot anu, care la teste era ca un mielusel, sau cu care faceam caterinca ? Mersic pentru dansurile de la agapa.:))


Danette-Fosta mea colega de banca din a 2-a, mersi pentru ca anu asta nu m-ai lasat sa fiu singura, ca ai fost acolo cand eram suparata, ca mi-ai intins o mana cand eram gata gata sa cad.


Ioana- Tu, copila aia cu care am dansat la agapa ca dementele, fata de care o sa-mi aduc amitne mult timp ca fiind cea "timida", dar eu stiuc a nu e asa. Thx ca mi-ai redat de sute de roi zambetul pe buze.


Andreea
-ai fost prima mea "fata", si am impartit amandoua numele, ai fost acolo de cand am inceput sa te trag de par in 1-a, si chiar daca ne-am certat, nu ai uitat ca noi suntem prietene.



Bogdan
-scuze pentru toate tampeniile pe care le mai spuneam despre tine si inca cineva, stii ca erau doar glume. Mersic pentru ca ne-ai facut mereu sa radem cu lacrimi.

Mirela-tu, fata cu care m'am "paruit" , si da asa o sa te tin minte mereu. Blonda cu ochii mari si verzi, copila cu care jucam carti la romana.



Alkina
-fosta mea colega de banca, o sa'mi lipsesti mult, pe bune. Multe clipe cu tine au fost super, ceea ce scriam la franceza in engleza, pe foaia aia. Cand cantam JB ca sa-i enervam pe toti. Multumesc ca pentru o perioada destul de lunga de timp, ai fost acolo, pentru mine.

Simpo-tu copilo, am "suferit" amandoua cu un 3 la fizica, am mancat inghetata la engleza si am ascultat impreuna muzica pana la epuizare. o sa-mi fie dor sa rad cu tine in fiecare ora, sa ne ajutam la testele la mate.

Discurs, clasa a 8-a C.

In viata invatam sa fim copii, oameni, iar apoi sa ne luam zborul spre departarile cerului.. In viata se spune ca pasesti singur dar nu e asa, mereu ai aproape pe cineva.

In viata treci prin 8 ani care iti dau un avant, 8 ani care cand ii incepi par interminabili, sunt anii care crezi ca nu mai trec, anii care se sfarsesc devreme si care lasa amintiri adanci. 8 ani de speranta, de joaca, ultimii tai 8 ani de copilarie. Incet incet, si nu foarte sigur, pasesti spre o noua varsta, un nou inceput, realizezi ca cei 8 ani se vor termina la un momentdat. Si asa ajungi in ultimul an, care trece pe nesimtite, ultimul an pe care l-ai asteptat timp de « secole », ultimul an care parea atat de departe, si totusi e anul in care realizezi ca totul a trecut prea repede.
Clipele au trecut, te vezi un copil mai mare, un copil care realizeaza ca are o viata inainte, un copil care a crescut. Ajungi la varsta la care iti dai seama ca intr-o frumoasa zi de vara se va termina tot ce a inceput cu 8 ani in urma, pe 15 septembrie. Stai si te intrebi : cand a trecut ? Cand am crescut ? Dar noi am crescut ? Te poti uita la noi, suntem la fel, nsite copii, copii care in momentul de fata au acelasi zambet pe fata, care nu se gandesc la asta ca la o despartire definitiva. Uita-te in jurul tau, priveste ceea ce vezi, cum ti se par toti ? Nu ii vezi ca si cum ar fi ramas aceeasi ? Pentru ca nimic nu e schimbat, trecerea a 8 ani nu a reusit decat sa ne schimbe fizic, noi am ramas la fel.
In 8 ani am avut timp destul sa invat multe despre voi, momentul din zi in care radeti, clipa in care mai aveti putin si izbucniti in lacrimi. Sunt momente memorabile, sunt tabieturi pe care le-am luat unii de la altii. Am invatat impreuna mai mult decat o simpla lectie de matematica, am invatat cum sa devenim cineva, si mai important este ca am invatat asta IMPREUNA. Poate ca am avut momentele noastre, poate ca au fost si certuri, poate ca au fost clipe in care vroia sa se termine mai repede, dar in momentul asta nu cred ca mai este cineva care gandeste asa, nu cred.
In 8 ani am facut impreuna cele mai importante lucruri, am invatat sa fim oameni, impreuna. Am invatat sa ne corectam greselile, am invatat ce inseamna un prieten. Da, un prieten, pentru ca intr-o clasa de 24 de copii se leaga prietenii, prietenii pe viata, iti poti da seama asta foarte usor. Si da au fost momente cheie, care ne-au legat, dar si momente in care eram unul impotriva altuia.
Multumesc, sunt multe lucruri pentru care fiecare dintre noi ar trebui sa multumim, clipele in care radeam impreuna pana la epuizare, sau cele in care eram plini de manie, sunt sigura ca trebuie sa multumim cuiva si pentru ele, fara ele nu eram ceea ce suntem acum.
8 ani, multe amintiri, si totusi atat de putine. 8 ani care au un sfarsit brusc, fortat. 8 ani in care ne-am facut impreuna viata mai frumoasa. Si totusi, sunt 8 ani pe care niciunul dintre noi nu ii va putea uita. Poate ne vom lua ramas bun pe o perioada scurta de timp, dar lacrimi in ochi tot vom avea, si lacrimile vor fi pentru ca ne vom da seama ca a trecut, ca niciodata nu va mai fi la fel, lacrimile de bucurie se vor impleti cu cele triste, zambete si lacrimi, asa o sa se termine tot, cu un zambet, un zambet care o sa ascunda o lacrima.

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. Foarte tare discursul...chiar daca iti scriu in decembrie 2012, iar postarea a fosta facuta la inceputul lui iunie 2010, pot spune ca sentimentele care sunt in aceasta postare nu sunt diferite fata de ce simt eu acum. Sunt in clasa a 8-a, iar peste patru-cinci luni va trebui sa ma despart de colegi...In fine, chiar acum cincisprezece minute am descoperit blogul asta si pot spune ca il ador.

    RăspundețiȘtergere