image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

530.

Azi ma simt bine. Pot sa zambesc cu fiecare por. Si nu numai pentru ca am facut 100 de posturi :>, partty :)), da aduceti voi mancarea:">[apropos mi'e foameeeeee]. Nu e pntru asta, ci pentru faptul ca azi am ras. Si pe bune, nu stiu de cand nu am mai ras asa. Noul meu nume de cod: Andrei :>. Hai mai ca merge. Ii ador pe copiii astia de la bloc. Si o sa-mi fie prea dor fara ei. Defapt nu fara ei, ca pe la bloc ii vad mereu, ci prin scoala, o sa-mi fie dor tare.
Si normal ziua mea perfecta, nu putea fi perfecta fara cele mai panibile conversatii gen:

-Eu sunt Andrei:>
-da esti fata
-Si tu esti? esti Stefan
--Si eu?
-Ei bine, esti baiat, sooo, Andreea :)
-Si eu?
-Pai tu, Silviu. Sau Lizetutu:>. Gata, Lizetutu.
.....
-Eu Andrei fata hai, sunt fata deci acum sunt baiat
-Si eu Andreea, sunt baiat adica fata
-Si eu nu mai stiu ce sunt.:|
:))


Prea frumos. Parca am uitat de tot stresu cauzat de alegerea liceului. inca ma gandesc. Mai sunt cateva ore pana cand mergem sa completam afurisita aia de hartie. Normal, liceul trebuia sa-mi strice seara. 530 pe judet, ok sunt praf. Recunosc. Dar ce sa fac daca sunt toti desteptii de la tara inaintea mea?[315, i-am numarat:))]. Si stii, nu cred ca altcineva, normal la cap, cu accent pe NORMAL, se putea razgandi la ora asta de profilul de liceu. Chiar nu cred ca mai stiu ce vreau. Da stiu, sunt cea mai nehotarata persoana din orasul asta. Ghinion.
Si totusi. E deabia a 3-a zi din vacanta. Si cum era?
"Sunt 100 de zile in vacanta de vara Ce bine, cu totii vom petrece Dar problema anuala in vacanta de vara E ca ne vom distra pana treceee"

Share this:

CONVERSATION

3 vise sparte:

  1. felicitari pentru cele 100 de posturi...si la mai multe!

    RăspundețiȘtergere
  2. De pilda: Rachete contruim
    ori chiar mumii gasim
    sau ne urcam pe turnul Eiffel
    sau descoperim ceva ce nu exista
    sau o maimuta dam cu gel...

    Andrei, nu te mai stresa atat. Sunt eu sigura ca intri unde vrei :)

    RăspundețiȘtergere