image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Vise in parul ciocolatiu.


[ Eu, copilul cu ochii caprui si vise prinse de fiecare suvita bruneta de par. Tu, baiatul plin de el care nu stie ce vrea sa faca. Eu, fata pe care nu o poti uita noaptea, fata care iti apare in fiecare amintire. Tu, inca esti baiatul care cotrobaie prin viata fara niciun rost, iar eu cea care inca cauta sa-ti simta parfumul de trandafir.

Eu, copilul care sa schimbat, copilul care acum ceva timp iti era indiferent, m-am schimbat, si da acum iti place, pacat ca acum copilul asta are si mai multe vise prinse in parul lui ciocolatiu. Acum , eu sunt fata pe care nu o poti avea, iar tu esti cel care inca regreta ca a uitat sa aiba un scop in viata. ]


De ce pentru unii e mai bine sa nu fii tu? Sa fii asa cum vor ceilalti, pentru unii nu conteaza copilaria din ochii tai, ci adolescenta trupului. Pentru multi nu conteaza clipele pe care le petrec cu tine, pentru multi nu conteaza amintirile pe care si le intiparesc in minte, ei le pot sterge. Nu pentru multi conteaza parfumul tau, nici ochii, poate nici buzele rozalii care stralucesc in lumina soarelui. Pentru multi poate nu contezi tu.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu