image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Let me fall.


Poti sa realizezi ce reprezinti pentru unii oameni? Poti? Te ajuta ei sa intelegi asta? Poate ca da paote ca nu. pentru unii esti totul, pentru unii esti persoana la care pot apela uneori, iar pentru altii esti indiferenta, nu le pasa atat de mult, cred ca te cunosc, ei cred ca pot spune ceva despre tine dupa numai cateva saptamani, zile. Cred , sincer, ca m-a interesat prea tare de tot ce au spus toti. Sincer cred ca ar trebui sa dispara aceia. Sincer, cred ca realizez prea tarziu ca persoanele alea chiar nu conteaza, pacat ca pui prea mult suflet in ceea ce faci pentru ele, pacat ca faci asta doar din instinct. Si sti ce e si mai pacat? Ca ei mereu te vor lasa singuri, iti vor da drumul sa cazi. pe cand, ceilalti, cei care nu te mai lasa in pace, cei cu care iesi toata ziua, cu care vorbesti non-stop mereu vor sta pe capu tau, si din cauza asta niciodata nu-ti vor da rumul, nu vor vrea sa cada si ei[:))].Si sti, inca imi pare rau ca ma incred asa in toti, ca fiecare poate spune ceva despre mine fara sa ma cunoasca, doare, da sunt: copilaroasa, timida si da, nu stiu ce sa fac cu viata mea, dar asta sunt eu, si sti, am invatat sa nu-mi mai pese, am invatat ca ma poti accepta si asa. Si am mai invatat ceva, ca imi place de mine, ca nu o sa-i mai ascult pe altii, ca numai eu contez, nu persoanele care isi dau cu parerea dupa putin timp. Ele pot sa ma lase sa cad, dar mereu voi ateriza intre prieteni.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu