image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Fete de copii amuzati.


Oke, deci ieri am patiti-o, da imi era cald, si da pana la urma era bine, racoare, cu putin ajutor dat de voi, multumesc frumos mai ales pentru apa din parul meu ex drept :-l, si pentru amuzamentul de care ati dat dovada cand m-ati vazut creata:-l, nu o sa va uit eu pentru asta. Si next, sti cat de marfa e sa joci carti la romana? Da e foarteeeeee tare, mai ales daca profa nu are nicio gara cu tine, adica se vede ca profii vor vacanta. E joi, si mai sunt 12 zile de scoala, si ce daca numar zilele, e asta o crima?
Next. Mi-am adus aminte aseara cand ma uitam prin camera mea "extrem de curata" de ce spuneam cand eram mica" mami, eu niciodata nu o sa am o camera dezordonata, o sa fiu o fetita model si cuminte" ok acum ma apuca rasu :)), o sa pun zilele astea pe usa un semn: pericol de explozie. Chiar asa e :>.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu