image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Amalgam de lucruri.


Marea. Am vazut-o, si sti, ma astepta, era tot acolo, la fel de primitoare ca intotdeauna. Nisipul la fel de cald, scoicile peste tot, si sti, era doar pentru mine. Inca nu pot sa ma conving ca am fost acolo, ca am putut sa o simt, ca era asa de calda, ca mi'a mangaiat mana. Marea. Prietena mea. Marea, locul infinit unde poti visa, locul care nu dispare niciodata, locul care mereu te va astepta, care va fi aoclo pentru tine, locul pentru ca vrei dori in fiecare iarna sa fie vara.
Si da, am fost acolo cu un scop, mai precis o nunta. Si da a fost frumos, cine ar fi crezut ca pot rezista pe tocuri? Eu nu :)). Inca ma doare capu'. Drum lung, nori de toate formele. Si sti, am observat ceva, in apropiere de Slobozia erau diferiti. pareau pictati, parca nu erau nori, pareau ca vata de zahar si sti, vroiai sa-i mananci, vroiai sa te sui pe ei si sa ramai acolo. Si soarele in acompania.
Sti de ce sunt bucuroasa? pentru ca am fost acolo si m-am simtit bine, si pentru ca marea mereu ma face sa ma simt specala.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu