image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Voi.

Pentru ca voi imi faceti zilele mai frumoase. Pentru ca voi sunteti acolo cand am nevoie de cineva. Pentru ca "voi" inseamna cativa oameni care mi-au demonstrat in nenumarate randuri prietenia lor.


•Garguliciu. Tu sti ca ai un loc special pentru mine. Sti ca tu esti speciala. Cu toate ca nu am mai iesit de ceva timp, nici nu stam in acelasi bloc, tu sti tot ce mi se intampla. Si de asta tu esti una dintre cei speciali. Pentru ca am palns, am ras, am facut panarame, impreuna.




•Bro. Tu esti cel mai special. Tu esti aici de 2 ani incoace, cu tine pot sa fiu exact asa cum sunt eu, nebuna, tampita, nu-ti pasa. Pentru ca acum un an cand nu te'am vazut incepusem sa plang si tu nu aveai nici o garta. Pentru ca in clasa a 2-a fugeai de mine:)). Pentru ca esti tu.



•Oanny. Mommy mea. Fata aia care teface toata ziua sa razi. Cu care aveam cele mai tampite idei ever. Fata care mi-a deschis ochii de sute de ori. Fata care uraste patinuarul[merci ca mi-ai amintit:))]. Fata cu care ma vad mult prea rar. Cea care are ochii mari si negri si crede ca ii are caprui. Persoana pentru care ma oftic cel mai mult ca nu suntem in aceeasi retea. Persoana care stiu sigur ca va fi aici pentru mine mult timp.


•Monn. Fata glam mereu. Fata cu care m-am imprietenit din cauza unro role, pe care nu cred ca o sa le mai purtam vreodata. Fata care are cele mai geniale idei. Persoana pentru care cuvantul "genial" e un adjectiv obisnuit. Fata care nu mai mananca vata de zahar din cauza mea. Persoana cu care cand ies ma simt in largul meu. Fata cu care radeam asta' vara de toate nimicurile. Fata care mi'a spus de sute de ori lucruri pe care altii nu mi le-au spus niciodata.

•Co'. E acea persoana care e la fel ca mine. Patim mereu aceleasi panarame. E fata cu care am stat de Revelion pana la 4 si cu care muream de ras[o fi fost de la vin]. Singura mea prietena care asculta ca si mine rock. Singura persoana care ma suna de la scoala cand avea mainile degerate de frig. Ea e cea cu care nu m-am intalnit niciodata face to face.

•Floris si Shteff. Copilele mele tembele. Alea care mi l-au dat pe "ala mic" de 8 martie :)), si alea care si-au batut joc de mine o saptamana inainte de asta:)). Fetele care sar pe mine cand ma vad, fetele care seamana mult prea bine cu mine. Fetele care inseamna mult pentru mine.


Si da, mai sunt multi care inseamna foarte mult pentru mine. Dar ei sunt cei fara de care nu stiu ce m-as face. Ei sunt cei care ma amuza, cei care nu ma lasa never sa fiu trista. Si pentru asta ei vor fi mereu ceva din mine.

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. Ah, bai! Si tu esti foarte speciala pentru mine si te iubessscc :X. SI AM OCHII CAPRUI!! ( nu stiu unde ii vezi tu negri ). >:D< :X:X

    RăspundețiȘtergere