image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Victimele




Azi pur si simplu m-am saturat. Azi vad ca e vina mea pentru orice se intampla. Nu mai inteleg nimic, de ce nu ma asculta nimeni? Par toti victime, "vai o sa ziceti ca e numai vina mea" termina-te, nu ma mai impresionezi, m'am saturat, cica ar trebui sa-mi fia proape si tu nu sti decat sa-i intorci pe toti impotriva mea. Toata lumea e o victima aici si toate se intampla numai din cauza mea. M-am saturat ca toti sa pozati in fata de mielusei, pentru ca nu sunteti asa, m-am saturat sa dati mereu vina pe mine, pana la urma eu sufar, toate mi se intampla mie, de ce va bagati voi imediat spunand ca tot ce fac se revarsa asupra voastra? De ce?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu