image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Azi nu vreau.


Azi nu mai vreau. Nu mai vreau sa ninga. M-am saturat, a fost frumos cat a durat iarna, da' chiar asa, si in martie dupa o saptamana superba cu soare? Dar cel mai tare azi nu mai vreau tehnologia. Nu suport materia asta. Pur si simplu imi scoate fire albe. Daca ar fi dupa mine as lua tehnologia si as arunca-o in foc, au si oamenii nevoiasi nevoie de foc pe vremea asta
:-l.
Da m-am schimbat, acum mi se spune si de profesori, bine ca am reusit sa devin altcineva. Nu ma revolt, pur si simplu stiu ca sunt judecata pe nedrept. Pur si simplu reusesc sa ma enervez de la cele mai mici lucruri. "Nu mai inveti" cum sa inveti cu 7 materii pe zi dintre care ai la 8 de invatat? Cum sa mai suporti? Cum sa mai rezisti? Si ca sa nu fie de ajuns, cred ca am si racit. Deci azi nu vreau. Azi vreau lene, sa ma cufund intr-o plictiseala monotona. Dar normal ca asta n-o sa se intample in veci. Normal azi ca azi este o zi in care nu vreau dar o sa mi se bage pe gat totul.

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. Eu n-am invatzat niciodata la tehno :| . Aveam cel mai tare prof cu care radeam mereu la ore. :)))

    RăspundețiȘtergere