image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Aiurea.


A trecut ceva timp de cand nu am mai scris ceva calumea. M-am plictisit, sau poate nu am mai avut nimic de spus, ceea ce este amuaznt pentru ca eu mai mereu am ceva de zis. Dar sa o lasam asa. In principiu partea cea mai " interesanta" din viata mea, scoala cu a 8-a sa dus naibii. Perfect, 3 saptamani de stat acasa si azi cica ar trebui sa incepem scoala. WTF ppl?:|. Sa incepi scoala joi? oricum nu-mi bat capu cu asta prea tare, sa mearga azi cei anuntati.
Ieri ma apucat iarasi melancolia, bizzzzzar, si ca de obicei am incaput sa scriu una dintre povestile care nu vor avea niciodata sfarsit. Ma doare capu', cred ca de la casti cu rock. Nu-mi pasa, dar celorlalti le pasa? Ei ma pun sa plec din lumea mea plina de muzica, dar cine cred ei ca ii asculta? In fata mea telefonul iarasi canta o melodie aiurea pe care o ascult de cateva zile non-stop. Mi-e foame si totusi atat de lene sa ma ridic sa ma duc pana la frigider. Si cica ar trebui sa ma pregatesc pentru mate, ca de', mai exista si profi carora le pasa ca anu asta unii dintre noi avem examen. Si totusi eu stau aici, scriind cel mai prost post de pe blog, sau cel putin, unul dintre cele mai proaste.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu