image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Zile memorabile.


Au trecut deja zilele de vacanta. Defapt a fost doar o minivacanta. Sau poate si mai mica decat o minivacanta. Cert este ca au fost niste zile memorabile. De ce? Pentru ca le-am petrecut cu niste oameni care merita totul. Fiecare zi a fost unica in felul ei, pentru ca au stiut sa readuca multe amintiri, unele mai placute altele mai putin placute. Dar au fost zile petrecute cu drag afara din casa. Zile in care uiti de timp, zile in care nu sunteti decat voi, restul lumii nu are loc in ecuatie. Cert este ca zilele astea au fost fabuloase, au meritat, fiecare clipa in care am ras cu ei e memorabila, nu a contat zapada care ca de obicei a adus cu ea mult frig, am fost doar eu si ei si nimic nu a mai contat.

Image and video hosting by TinyPic

Pentru ca tu esti una dintre cele mai speciale si pentru ca ziua de azi mi-a adus aminte de multe lucruri facute impreuna .:x

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. Bai! Te iubesc! Pentru ca imi faci viata mai fericita si pentru ca mereu ma faci sa rad si pentru ca ni se intampla mereu cam aceleasi lucruri .

    RăspundețiȘtergere