image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

"Tati,vreau cu sania!"


Da chiar vreau cu sania. Te plimbi prin zapada, vezi toti copiii cu parintii, toti dar absolut toti zambesc, e zambetul ala adevarat, zambetul pe care l-am avut o data toti pe chip. O data ce zambetul ala pur iti dispare i-a cu el si iluziile, devin sparte; asa cum imi e mie, o sa-ti fie dor de multe lucruri, lucruri simple.Da tati, vreau cu sania, vreau sa mai fac oameni de zapada care sa arate ca un morman de zapada alaturata fara sens. Vreau sa mai beau ceai si sa ma uit la desene. Sunt clipe in care mi-e dor. Clipe ca cea de azi. "Comportament copilaresc, asta a fost un test." Si sti totusi azi am facut ceva copilaresc, da am "stricat" zapada. De ce? pentru ca vroiam sa ne bucuram numai noi de ea, am zambit, poate nu la fel ca piticii care invadau fiecare coltisor, dar am zambit pentru ca eram inconjurata de ei. Am vorbit de viitor, de vise, cand toti ceilalti traiau clipa.
Multe amintiri ne acapareaza gandurile, aerul pe care il respiram devine din ce in ce mai greoi, nu ca atunci, acum iti dai seama ca fiecare gura de aer pe care o iei inseamna o clipa mai mult de viata. Lumea e limitata, iti dai seama ca totul are un inceput si un sfarsit , iti dai seama ca soarele rasare doar o singura data pe zi, nu de mai multe ori cum stiai pana acum.
"Sa poti sa fii acelasi cand totul e schimbat,
Sa poti sa fii indiferent cand totul te-a marcat,
Dar nu stii cine esti si de unde vii,
Lucruri simple cu rima incepi sa scrii."

Si totusi, nu va e dor sa va dati cu sania?

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. Si, totusi, chiar daca sunt "maica-ta" sa nu te astepti sa te trag cu sania. ;;)

    RăspundețiȘtergere