image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Uitare totala


Sti in anumite momente chiar imi vine sa uit de tot. De mine, de tine, de voi. Defapt as vrea sa uit ca exist. Sa fie totul doar un vis. Ce am facut eu sa fiu singura care le pateste pe toate? Cu ce v-am deranjat eu pe voi? Prezenta? Da' pana acuma parca va placea sa stati in jurul meu. M-am saturat de genul asta de persoane, care ii shcimba pe ceilalti. Nu mai suport sa-i vad pe toti ca niste catelusi care se duc dupa fiecare copil care le da ceva bun. M-am saturat sa vi se bage la toti in cap panarame despre mine, si m-am saturat sa le repetati. Am incercat de sute de ori sa devin perfecta, mi-ati fost aproape, m-ati invatat sa nu fac o prostie, mi-ati spus ca daca incep anumite lucruri ma veti "bate" mai rau ca oricine. Am ras cu voi si chiar am plans cu voi. Am vorbit cate in luna si in stele, mi-ati fost aproape. Urasc ca totul devine din ce in ce mai confuz. Incep sa ma satur de tot. Prea multa presiune pentru nimic. Lacrimi care nu-si au rostul. Clipe care as vrea sa dispara.
Mi-ati fost aproape, si chiar am crezut ca asa va ramane. Ma doare ca poate si din vina mea acum s-a dus naibii totul. Ma doare ca ati zis niste chestii neadevarate care m-au facut pe mine sa pic prost, da' nici idioata voastra nu pot sa fiu.
M-am saturat de persoanele care nu vor sa inteleaga, sa asculte.
Parca raiesc un deja-vu. Asta se intampla si acum 8 ani, si nu exagerez. Exact ce s-a intamplat anul asta sa intamplat si atunci. Raman singura, cum eram si atunci. Mi-e frica sa ma mai intorc acolo pentru ca stiu ca voi ramane eu si cu mine, nimeni altcineva.
Si totusi incerc din rasputeri sa nu schimb nimic. Sa ramane totul asa, dar nu pot, nu ma ascultati, faceti ce vreti, de capul vostru, parca eu as fi singura care greseste.

Randuri scrise pentru anumnite persoane. A si da...imi pare rau pentru ce sa intamplat la istorie...Imi pare rau ca totul s-a dus naibii...

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte: