image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Ramanem individuali


Amintiri. Prea multe ganduri adunate la un loc. Parca ziua asta le-a adus pe toate la un loc. Iarasi o sa incep luna prost, de ce eu ? Dupa cum ii spuneam unui prieten, mi-e dor de vechea eu. Defapt nu stiu ce vreau.Nu stiu de cine sau de ce mi-e dor. Vreau sa fie totul ca la inceput dar parca as calatori mult prea mult in timp, vreau sa se schimbe ceva.
Cum zapada asta nu se mai opreste, cum soarele ramane inca printre nori si nu vrea sa-si faca aparitia mai repede, cum muzica din playlist nu se mai schimba, asa si eu raman pe loc. Nu pot sa plec, in trecut sau in viitor,asta ar fi urmatoarea intrebare? Alegi trecutul si faci totul ca si pana acum, identic, alegi viitorul si nu sti ce se poate intampla. Visezi la prea multe chestii deodata si toate se dovedesc a fi numai panarame. Gandesti la lucruri imposibile dandu-le la o parte pe cele care s-ar putea realiza numai pocnind din degete.

[A]: Nu puteam ramane asa mereu, fiecare vrea sa fie cat mai individual...
Deea :]: Da, problema e ca ramanem individuali si ii ranim pe ceilalti...

Vrem sa facem totul de unii singuri si cand esuam suntem prea fraieri ca sa recunoastem asta, ramanem individuali pana la sfarsit chiar daca asta nu ne cauzeaza decat rele, ramanem individuali.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu