image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Patetic :)

Exact asta e parerea mea despre asa-zisa' sarbatoare, Valentine's Day. Doamne ce sarbatoare, defapt nici nu stiu daca e o sarbatoare, si daca e imi pare rau dar eu nu o sarbatoresc. Pe bune oameni buni daca tii la cineva nu trebuie sa-i spui in asa-zisa' zi a "dragostei". Ii spui azi "vai ce frumos" asa de efect si dupa 2 zile va despartiti. Un singur cuvant: PATETIC. Cu litere mari. Nu-mi pasa ce spun ceilalti. E o mare panarama. Si sti cum recunosti aceasta "fabuloasa" zi? Dupa toate "cadourile" in forma de inimioare si ingerasi sau cupidoni. Okey nu sunt impotriva asa-zisei "dragoste-adolescentine" dar e prea de tot frate. Spui tot anu la 20 de mii de persoane ca le iubesti si de Sf Valentin cica iubirea devine mai mare. Nu sunt de acord. Si credeti-ma ca nu e numai parerea mea, am pe putin 5 persoane foarte apropiate care detesta ziua asta.


Oricum sunt sigura ca multi vor citi asta si vor spune ca aberez, dar spun numai chestii adevarate, si sa stiti si voi niciodata nu vei putea sarbatorii ziua asta calumea, pentru ca niciodata no sa poti sa iubesti o singura persoana, dragostea fiecaruia e impartita, prieteni, rude, si apoi celui care ar fi" viata ta". Patetic :)

Is true love real?:-?

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte: