image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Oboseala


Okey cine a zis pana acum ca vrea sa fie a 8-a sa se impuste :). Parerea mea. Deci nu mai vreau, se scurg orele ca si minutele, capu' te doare din ce in ce mai tare, visezi[pe bune vorbesc] toate idioteniile posibile, de la bataliile din caietu de istorie pana la profi care urla la tine, si te trezesti speriata moarta. Nu mai vreau. Defapt nu mai pot. Viata de a 8-a incepe sa devina mult prea obosittoare pentru mine sau cel putin asa o fac profii sa fie. Hellllp meeeeee...
Apropos: Happy B'day Gargu for 14, scuze ca nu am zis mai devreme..

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. Da, stiu cum e.. eu nu m-am stresat asa de mult decat pentru teze.. in rest am incercat sa stiu din fiecare cate putin.. oricum, SUCCES!

    RăspundețiȘtergere