image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Mii de wati


Si caut linistea in miile de wati
In mediile astea ale mele de oameni tripati
Nu pot altfel, sincer as fi altfel
Dar nu vreau sa fiu pentru nimeni vreun fel de model

Ma intrebati toti de ce ascult genul ala de muzica care sparge timpane, de stau toata ziua cu castile in urechi si ascult ceva ce pe voi ve deranjeaza, da nu ganditi ca eu nu v-am intrebat never de ce ascultati panaramele alea de melodii care n-au nicio logica?
Ma inconjor cu milioane de wati, nu te aud cand vrei sa ma enervezi, te las sa vorbesti singur, nu cred ca ti-a pasat vreodata de mine in asa fel incat sa stai cu gura pe mine gen" din cauza la muzica asta poti pati multe". Nu credeam ca v-a pasat atunci cand ma plangeam de dureri de cap de ca casti, nu cred ca ti-a pasat vreodata cand boxele erau la maxim si eu stateam langa ele. Pentru ca tu esti unul dintre oamenii care nu se suporta pe sine si se ia de mine din lipsa de ocupatie. Pentru ca ma gasesti un model pentru tine si pentru ceilalti. Pentru ca am modul meu de a fi, nu ma iau dupa regulile pe care le urmezi tu. Nu ma schimb. Raman asa, pentru ca imi place, raman asa pentru ca e felul meu de a fi, de a trai, de a simti, sunt eu, sunt libera, nu ca tine prins intr-un tipar pe care il urmeaza oricine. Judeci fara sa sti nimic, ia spune-mi tu mie ultima carte citita, da' spune macar una calumea nu Robinson crusoe pe care au citit-o toti din clasa a 4-a. I-ati o viata, fii tu insati, nu mai asculta ce zice lumea, da-i naibii pe toti si traieste asa cum vrei tu, depaseste tiparele astea o data pentru totdeauna.

Share this:

CONVERSATION

2 vise sparte: