image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Iti multumesc...



Stateam azi ca de obicei tolanita pe a 3-a banca de pe randul de la perete si ma gandeam la tot ce s-a intamplat pana acum [ce am scris sau nu aici]. Ma gandeam, sunt atat de multe persoane care m-au invatat, ajutat sau mi-au fost alaturi la bine si la greu, sunt persoanele de pe urma carora am devenit cine sunt acum. Sunt persoanele care au stat mereu in umbra. Persoane pe care le-am suparat de sute de ori, la care am tipat, pe care nu le-am mai bagat in seama, sunt genul ala de persoane care au avut dreptate de multe ori. Nu le pot cataloga "prieteni" pentru ca sunt mai mult de atat, sunt o parte din mine, si chiar daca poate nu le-am spus asta niciodata ar trebui sa stie ca ei pentru mine sunt totul, ca lumea mea se invarte in jurul lor, ca fara ei nu as mai fi eu.
Ti-ai dat seama vreodata de ceea ce inseamna o persoana, o persoana care posibil nu iese niciodata de sub anonimat, o persoana care plange si rade in acelasi timp cu tine? O persoana care te-a facut sa devii cine esti acum? Nu-mi spune ca inca mai crezi ca nimeni nu te-a ajutat sa iesi din starea aia ciudata prin care ai trecut la 12-13 ani, nu te cred.
Realizezi la un momentdat ca parintii, cei care de multe ori ti se par din alte "timpuri" ei au fost acolo langa tine in cele mai importante momente, ei ti-au stat alaturi cand febra nu se mai oprea, ei au ras alaturi de tine cand ai facut primii pasi, ei au fost acolo mereu si ei sunt acolo si acum, chiar daca tu datorita unor momente " adolescentine" spui ca te-ai putea descurca singur, nu ai putea crede-ma.
Apoi vine restul familiei, cei care la fiecare zi onomastica iti aduceau un munte de cadouri, cei care ti-au fost alaturi la prima serbare cand fierbeai de emotii.
Apoi vin vechii prieteni, cei care ti-au fost mai mereu alaturi, cei care chiar daca s-au schimbat, cei care chiar daca nu-ti mai stau aproape ti-au lasat mii de amintiri frumoase intiparite in memorie, si toate vor ramane acolo, nimeni nu va putea vreodata sa ti le stearga.
Si nu in ultimul rand sunt noii prieteni, noua ta familie, cei cu care razi cu gura pana la urechi, cei cu care vezi un film trist si plangeti unul in bratele celuilalt. Prietenii care te suna de 5 ori pe zi numai pentru a te asigura ca esti bine, iar discutiile sunt interminabile. Cei care iti fac cadouri fara nicio ocazie, cei care te sustin in tot ceea ce faci. Cei cu care iti e frica sa te certi pentru ca ii iubesti prea mult, prietenii cu care ai poze peste tot. Prietenii care au un grup special in lista ta de messenger, prietenii care iti arata mereu ca sunt alaturi de tine. Cei care nu se supara daca faci o gluma adresata lor pentru ca stiu ca nu vorbesti serios.
Ei, persoanele care tin la tine, nu conteaza varsta, sunt ei, cei care iti sunt sau ti-au fost mereu alaturi la bine si la rau, sunt persoanele in care ai o incredere oarba, persoanele care te invata in fiecare clipa a unei zile ce inseamna bucuria de a trai.
Ei se stiu prea bine, nu are rost sa-i numesc, se cunosc, cel ptuin prietenii , si nu cred ca era nevoie de acest post pentru a-si da seama ei cat de mult inseamna pentru mine, va multumesc pentru tot, pentru ca sunteti acolo pentru mine.

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte: