image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Si totusi uneori ai vrea sa fi liber.Ai vrea sa-ti imaginezi ceva ce nu exista.Tu si restul lumii.Te clasezi mult prea departe de adevar.Defapt niciodata nu o sa fi TU si restul lumii.Vor fi EI si TU.

Ziua de azi:
Imi place:
-Ca mi-a dat Shrek hanoracu ala calduros la romana sa nu inghet
-Ca am descoperit site-ul ala fabulos cu mesaje datorita lu Steff 8->
-Ca am luat 10 la istorie
-Ca mi-a incheiat media la latina cu doar 2 note

Si detest:
-Ca un anumit coleg [se stie bine :-l] a dat beepuri la jumate din lista mea chiar si la cine nu terbuia:-l
-Ca inainte de chimie stergeam "faina" de pe jos
-Ca mi s-au spart 2 " modelino" pe blugi
-Ca a fost mai frig in scoala decat afara
-Ca am ajuns acasa bloc de gheata
-Ca fetele d l a 7-a[se stiu ele] s-au adunat ca furnicile langa mine cand vorbeam la telefon >:P
-Ca mi sa descarcat bateria la telefon
-Ca am reusit sa racesc a 5-a oara iarna asta

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu