image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Si acum ce sa fac?

Ce sa fac cu toate amintirile? Cu astia 8 ani care au trecut ca un fulger? Cu ochii astia caprui imensi care ma faceau sa-mi pierd respiratia? Ce sa fac daca m-am schimbat? Ce sa fac daca am plans cand toti imi spuneau ca nu merita? Ce sa fac daca am uitat sa mai fiu eu?
Crezi ca e usor sa raspunzi? Ti-ai pus si tu de sute de ori intrebaile astea, asa-i? Daca nu ai facut-o, nu mai esti om. Cobor cu picioarele pe pamant pentru prima data dupa destul de mult timp si-mi dau seama ca iarasi micul meu univers a fost spart, atat de multe lucruri fara rost se intampla, iarasi am visat viata altora si am uitat sa o traiesc pe a mea. Iarasi amintirile mi se deruleaza in fata ochilor. Iar. Si iar. Si iar..

Unde e fetita aia care cand a primit martisorul de la baiatul pe care il placea a izbucnit in lacrimi? Martisorul ala pe care cand l-a deschis avea sub o pernita un lantic. Azi am gasit lanticul ala si sincer, m-a apucat din nou sentimentul pe care il aveam atunci, siguranta ca cineva poate vrea sa ma faca sa ma simt mai bine.
Sau unde e fata care impreuna cu prietena ei sperau sa fie : BFF? Unde a disparut totul? Si multe altele. Unde sunt zilele alea de 8 martie din ultimii 2 ani in care eram cu ei? Unde e ziua aia in care el a ras de ceea ce simteam eu, spunand ca nu sunt nimic? Sau unde e fetita care ura sa faca poze? Unde e fata care statea afara de dimineata pana seara? Sau fata care vroia mereu sa devina "adolescenta"? Unde au disparut toate astea? De ce au ramas numai amintiri...? Amintiri atat de vagi..

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu