image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

People love and let go


People love and let go
°°°Da stiu, ma obsedeaza versu asta, defapt in momentu asta ma obsedeaza multe lucruri. Ma obsedeaza gandul ca maine imi aduce testu la franceza in care nu cred ca iau 8. Ma enerveaza ca afara e urat, vreau iarasi o zi calduroasa. Ma enerveaza ca nu stiu ce sa scriu aici. Defapt stiu da nu prea stiu cu ce sa incep.
Asa sunt oamenii, sti vorbeam intr-un post anterior, ca "adio" e un cuvant care inseamna uitare totala, si sti noi oamenii chiar putem uita ceva? Adica pe bune spune-mi ceva ce ai uitat total. Bine inafara de momentele in care vrei sa nu uiti ceva si atunci uiti, mda ar trebui sa incercam faza cu legatu de deget a unui firicel rosu, poate ca merge, bun de incercat.

°°°De aceea e aşa de important să laşi anumite lucruri să treacă. Să le dai drumul. Să te desprinzi de ele. Oamenii trebuie să înţeleagă că nimeni nu trişează, uneori câştigăm, alteori pierdem.


Si de asta trebuie sa lasi totul sa vina de la sine. Niciodata nu vei avea ceva daca acel ceva nu iti e destinat tie, niciodata nu vei fi decat tu, sau cel putin vei fi "tu" sub aparente.
Nu-mi spune ca macar o data nu ai incercat sa te schimbi.Oamenii te-au facut sa te schimbi. Ei nu te lasa sa fii cine vrei sa fii. Te desprinzi de adevaratul "tu" si te transformi in cine vrea lumea sa fi.


Zambet strengar


Zambet strengar. Iar imi surazi. Si eu iarasi cad in capcana ta, cu toate ca nu vreau. Iti place. Ma vezi naiva. Nu ai inteles niciodata ca nu eu sunt asta. Ai crezut mereu ce ai vrut. Nu ai inteles ca nu am fost niciodata inocenta pentru nimeni. Dar tu continui sa ma vezi asa. Fara defecte. Chiar crezi ca e posibil? Tocmai eu? Cred ca glumesti. Dar imi place. Imi place ca ma crezi un copil. Imi place ca ma iubesti pentru naivitatea mea.
Zambet strengar. Ochii ti se inmoaie de fiecare data cand ne intalnim. Si stam asa ore in sir. Razi. Asa e mereu. Ma faci sa uit de toate si de toti. Esti numai tu si eu ,restul lumii a disparut...
Zambet strengar. Ma intampini mereu cu un zambet. Ma iei in brate cum numai tu sti sa o faci. Clipe fericite sunt numai alaturi de tine. Amintiri de neuitat raman numai datorita ie.
Zambet strengar-> By. Dudus



Atat de vechi...

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu