image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Copil normal, iesit dintr-un tipar ilegal



Sti ce am constientizat saptamana asta? Ca mai e putin. Si se termina. Cum am reusit sa-mi dau seama de asta? Pentru ca a fost o saptamana perfecta din toate punctele de vedere. Zapada. De cand nu am mai avut in orasul asta uitat de umanitate zapada? Sau de cand nu am mai ras atat? Sau cel putin de cand nu am mai baut atatea ciocolate calde sau de cand nu am mai luat atatea pastile de paracentamol si tantum verde ,numai pentru ca eram praf facuta, si eu ieseam in continuare afara?
Sau de cand nu am mai stat atat cu ei? Sau cand am crescut...
Azi pur si simplu ii priveam , si parca nu stiu , imi imaginam ca se poate termina, ca mai sunt 5 luni si se termina, ca trece timpul.


Si totusi imi vine sa plang. Ei mi-au spus"hei mai sunt cateva luni si pana la urma dupa asta nu se termina lumea" dar daca se termina? Daca lumea mea se termina odata cu ei?

"Copii normali, iesiti dintr-un tipar ilegal"

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu