image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Ciudat de 6 ori

Ai avut vreodata sentimentul ciudat ca odata trecuta vacanta de Craciun, a trecut si iarna? Ei bine eu da, si am asa o impresie ca s-a terminat iarna, si daca stai sa te gandesti mai bine nu a trecut nici jumatate din anotimpul asta, tristut.
Maine e clar: ziua 3 in 1. Ziua parintilor,ziua unui prieten si ziua cu olimpiada, putea fi mai ciudat de atat?
Si mai ciudat? De cand imi place mie Cinema Bizzare? Ciudat rau :-s
Si daca tot am folosit in postul asta de 5 ori cuvantu: ciudat sa-l folosesc si a 6-a oara: 

Azi a fost o zi ciudata.
De ce?
=Pentru ca azi la fizica mi s-a ridicat paru in cap cand facea Dirigu' experimente
=Pentru ca muream de ras cand a inceput Dirigu' sa frece bagheta aia de bluza
=Pentru ca nu am facut franceza
=Pentru ca la engleza curatam "creta" de pe jos si Luci o dadea inapoi la mine
=Pentru ca nu mi-a mai fost foame
=Pentru ca nu m-a ascultat la chimie
=Pentru ca am stat cu Bro ultima ora
=Pentru ca am reusit sa nu mai alunec in fata blocului
=Pentru ca Dirigu' a vazut cum faceau aia de la a 5-a
=Pentru ca tampitii de la a 5-a au dat test la romana din cauza noastra

Si lista poate continua la nesfarsit

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu