image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Ce va pasa?



Cam asta e tot ce pot sa spun. Mergeam si eu ca omu' prin parc, defapt eram la intrarea din parc si stateam si aruncam cu zapada. Defapt Ioana inceput, dar nu asta conteaza. Si ne jucam noi acolo si incepe o femeie [ca sa nu-i zic altceva] de vreo 90 de ani pe care o astepta Omu Negru la usa sa-si scrie testamentu, sa urle la noi ca "fetele va udati nu mai dati cu zapada ca raciti si mergeti la spital" parca imi platea ea mie spitalizarea. Apoi ca un copil foarte revoltat ce eram m-am intors cu spatele la ea si bineinteles ca am bagat o fata gen" ce mai vrea si asta"? Si femeiea, pe care imi venea sa o bat, incepe" ia uite tineretu din ziua de azi, uite se stramba la mine" femeie cum naiba ma strambam eu la tine daca eram cu spatele? Doamne e greu sa n-ai minte. Dupa cateva minute infernale a plecat si normal eram plina de nervi cand a inceput sa sune telefonu'. Vorbeam eu acolo si Ioana facea misto si a inceput UNU sa se bage in seama, la care Ioana: sa se bage si idiotii in seama. Normal ca ala a venit la noi si am crezut ca o sa o ia pe Ioana la bataie. Fuck,oameni buni chiar nu aveti ce sa faceti decat sa va luati de noi? Ce-ar fi sa ma iau si eu de fiecare copil mai mic pe care il vad pe strada? Asa ca sfat: nu va mai luati de ceea ce facem, daca nu intelegeti, treceti mai departe si prefaceti-va ca nu va pasa.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu