image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Doar o adunatura de versuri


"Asta este povestea mea scrisa smulsa dintr-o fila de carte ,

Scrisa de mine si spusa cu vorbele mele de moarte
Nu pot ajunge acolo unde-mi doresc departe
Si vreau sa ma opresc acum sa nu-mi fac iluzii desarte
Si imi doresc ca acum luna sa se transforme-n soare
Multi n-o sa-nteleaga ce vreau sa spun de fapt acum ,
De ce privesc lucriurile toate asa obscur
Cred ca sunt singurul ramas aici in viata care percep orice durere cu zambetul pe fata
Cred ca sunt singurul care este singur
Si singurul singurul care ma plimb pe alee de unul singur
Intrebandu-ma de ce asa , chiar pe vinil insumi
Nu mai gasesc destinatii gasesc doar inceputurire
Si-n trecutul meu amar se gasesc , se gasesc
Doar ruinele
Sunt constient acum si impacat sufelteste
Si imi doresc ca totul sa fie doar o poveste
Dupa ani si ani imi voi aminti cu placere
Despre cum privesc eu sentimentele bune
Asta este pentru cei care vor sa ma critice
Special pentru ei le-am intors piedicile
Nu vreau sa ma opresc de la inceput
N-am sa incep cu cuvinte mari sau clasificari
Pana acum am esuat milioanele de incercari
Cazut , grav accidentat in propia lume
Astept sa-l vad in oglinda sa vad ce-mi va spune
Timpul asteptat din greu asemeni unei vieti vine
Iar el e neschimbat
Privirea atintita si-o tine
Pe buze i se citeste inca o zi in care l-am facut de rusine
Da , asa e .. sunt eu
Clipele sinceritatii nu-s putine"



Sti cata dreptate au versurile astea? Poate pentru unii nu inseamna nimic dar in momentul asta sunt totul. Inveti sa spui totul pe fata. Cu toate ca lor nu le place. Devii un nimeni numai pentru ca nu esti ca ei, pentru ca smulgi barierele, pentru ca refuzi sa fi o clona, refuzi sa fii cine vor ei sa fi.
Ti-ai facut prea multe iluzii. Ai crezut ca toti te vor iubi, ca vor tine la tine pentru ceea ce esti cu adevarat, dar aproape nimeni nu a inteles ce vrei sa demonstrezi cu un zambet. Toti ati vrut sa fiti asemanati cu soarele, vesnic radianti de fericire, vesnic stralucind.Dar am ales sa fiu eu luna. Care nu face decat sa va inlocuiasca pe voi, pentru putin timp, dar va inlocuieste, am ales sa fiu cine am vrut.
Si totusi uneori ati avut dreptate. In momentul in care mi-ati spus sa ma trezesc la realitate nu v-am acsultat. Si sti de ce? Ca sa ma loveasca realitate mai tarziu....

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu