image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Anotimp uitat de timp




Anotimp uitat de timp

E un fel de anotimp uitat de timp
Acel anotimp in care cativa fulgi albi de zapada te fac sa sari in sus de bucurie. Anotimpul in care zambesti doar de la o ciocolata calda. Cand iesi afara si mainile iti devin ca si gheata, si intri in casa bunicii unde e cald si bine si te incalzesti pe soba care radiaza de caldura. Acel anotimp in care timpul se opreste in loc pentru cateva secunde. Cand iei totul de la 0. Dar defapt e numai acest gen de anotimp ?
Nu simti acelasi lucru si in inima ? Sti ai auzit de : Inima de tinichea ? Se spune ca el nu simtea nimic, insa eu nu cred asta, daca nu ar fi simtit nimic ar mai fi dorit el o inima ? Asa suntem si noi oamenii, parem de gheata insa nu e asa. Simtim totul. Orice sentiment oricat de mic ar fi el trece prin inima.
Incerci sa-ti explici atat de multe lucruri in fiecare zi, asta nu o simti ? Nu simti sangele cum iti pulseaza prin vene atunci cand acel cineva special pentru tine iti spune pentru prima data, intr-un mod incredibil : te iubesc ?

Nu-ti simti fruntea umeda imediat dupa ce ai alergat cu prietenii tai pentru a gasi deschis la magazinul de unde va luati bomboane ?
Ce te face sa crezi ca astea nu sunt aduse de acest anotimp uitat de timp ?

E chiar ca un anotimp uitat de timp. Ninge. Sti e asa frumos. Daca ai putea vedea cum vad eu...
Si sunt obosita. Si am avut o groaza de invatat si nu cred ca mai stiu ceva da' chiar nu mai pot sa mai invat nimic. Capu' imi explodeaza. Imi e somn, da' aseara cine vrobea la telefon la 1?
http://www.youtube.com/watch?v=trodfjA9qvo
"Sunt un nimeni pe un durm". E atat de adevarat. Pe drumu meu sunt singura, insemn ceva, dar pe drumul pe care mergem toti sunt sub anonimat, sunt un nimeni, si-mi place, sau nu.

"Si stii ca totul a fost degeaba . Ai stat fara motiv pe urma mea . Si stii ca totul a fost fara rost . Damn , boy , esti atat de prost . Atatea saptamani pierdute in cateva minute . Du-te"
" O greseala , o minciuna , durere timp de o luna . Si dupa asta telefoane tarzii , butonul rosu pentru a le opri . Iar dupa , ranjete stupide pe fetele noastre . Cand ne-ntalnim , doar ne zambim . Nici macar un salut . Si te gandesti ca ne-am placut "

^^ scrise de copil care nu vrea sa inteleaga cat talent are .By Floris.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu