image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

A.N.A.P.O.D.A.


Oficial imi merge foarte prost. Raceala. WTF? A 5-a oara de cand a inceput iarna,nu mai supoooort. Si ce e cu frigu' ala din scoala ppl? Parca noi trebuie sa avem toate conditiile ca sa invatam intr-un mediu calumea si la noi in clasa sunt 0 grade cand in alte parti sunt 20, si cica de ce urasc unii scoala. Ok si daca ar fi numai asta. WTF mei? Te cheama la scoala 6 ore numa ca sa studiezi mustele de la bec,care sunt moarte acolo de anu trecut, in timp ce ei stau in fata clasei cu 2 calculatoare si fac niste medii idioate, ca sa ce? In loc de asta am putea sta si noi la caldurica imbracati in pijamale, cu niste ciocolata in brate si cu tv-ul dat pe Kid vs. Cat. Dar nu noi mergem in continuare la scoala.
Da sunt revoltata. Foarte revoltata. Si cred ca daca ma apuc sa scriu ceva aici o sa scriu pana innebunesc, numai ca pe bune nu am chef sa ma stresez mai tare.
Ziua penala. Am stat si atat. Am degerat si punct. A da si am facut-o lata din nou. Veneam de la baie si am intrat in clasa plina de nervi si am inceput sa urlu: ce dracu e asa de frig aici lume?X(. Si normal o vad pe Zuzu care imi face semne disperate sa ma uit in dreapta. Si cand ma uit ce sa vad? Dirigu. Damn. Oricum e obisnuit cu crizele mele.
A.N.A.P.O.D.A.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu