image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

5 ore

Si parca toata lumea nu e acolo cand am nevoie cu adevarat de ei. Doare atat de tare, si parca plang singura, parca nimeni nu ma aude.
Ziua de azi a fost mult prea tampita. Am stat 5 ore la olimpiada la Romana, vai ce bucurie, nici nu muream de foame, si pe langa asta profa aia care ne asista,damn cerea numai pumni in gura.
Am plecat la bunica, vai ce bucurie, 17 ani de cand sunt ai mei impreuna, bla-bla bla, foarte mare distractie. Am iesit afara si iarasi pozele au iesit groaznice. Aceeasi stare naspa ma bantuie. Ea s-a suparat pe mine din cauza lu' mama, ce sunt eu de vina pentru tot azi?
Putem sa taiem totul cu o liniuta? Va rooooooog
Si totul numai pentru ca am stat alea 5 ore acolo, totul pentru ca maine am meditatii la mate si nu cred ca o sa pot sa ma trezesc, pentru ca am pierdut iarasi o zi de weekend pentru nimic, pentru ca acele 5 ore ma enerveaza.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu